چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 236
۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
مجله آستان علوی

آستان مقدس امیر المومنین علیه السلام، اولین شماره مجله الولایة را به زبان فارسی منتشر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بخش بین الملل واحد رسانه ای آستان مقدس علوی اولین شماره فصلنامه الولایة را به زبان فارسی و با عنوان "ولایت" منتشر کرد.

فائق المشیری مسؤول واحد رسانه حرم مطهر امام علی(ع) در این زمینه گفت: بخش بین الملل واحد رسانه ای در صدد ابلاغ اندیشه امیرالمؤمنین علیه السلام به نقاط مختلف جهان به وسیله ترجمه مجلات و انتشارات بخش رسانه این حرم مطهر میباشد.

وی افزود: این مرکز در قدم اول به ترجمه مجله عربی الولایة به زبان فارسی اقدام کرده و اولین شماره این مجله فارسی شامل برگزیده هایی از سه شماره اخیر مجله عربی میباشد.

از سوی دیگر ریاض مجید الخزرجی مسؤول بخش بین الملل گفت: برنامه این بخش در حال حاضر در ترجمه تولیدات واحد رسانه ای حرم امام علی(ع) به زبان های زنده از جمله انگلیسی و فارسی و اردو و اسپانیایی و فرانسوی خلاصه می‌شود و تصمیم داریم نسخه های ترجمه شده را در آینده ای نزدیک میان زائران و به زبان خودشان توزیع کنیم و نسخه هایی از این مجله ها نیز به کشورهای آنها فرستاده شود.

وی گفت: این اقدام بخشی از رویکرد جدید آستان مقدس علوی در تبلیغ فرهنگ علوی و فعالیت های جهانی این آستان می‌باشد تا دوستداران و عاشقان امیرالمؤمنین علیه السلام از نور دانش محمدی هرچه بیشتر بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha